streda, 16. marca 2016

13.3. - Lego "Nástroj Skazy"

Moje mláďa je nervák. Od rána sa vo svojej izbičke hrá s lego autíčkom, ktoré si vytvoril sám. Je šikovný. Urobil si trojité napájacie autíčko. Ide však o to, že jednotlivé časti sa odpájajú... každých 5 minút počujem príšerné zavrešťanie a zvuk ako zbytok autíčka hodí do steny. Teraz už mám pocit, že tam od nefalšovanej zlosti a zúfalstva lieta nábytok, tak neviem, či nemám hrať mŕtveho chrobáka. Chápete, keď ma zapojí do toho večného napájania... :D. Moje mláďa je šikovné, ale je to fakt neskutočný nervák, no ale rozumiem mu, ježišukriste, veď ide o VYPOJENÉ AUTÍČKA, kristovanoho svet zrútený!!! 

2 komentáre:

  1. =DDDD to mi trošku pripomína môjho brata. Tiež ako dieťa nechápal, že niektoré veci nebudú fungovať silou vôle ani násilím.=D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sú proste tí chlapci:D agresori:D

      Odstrániť