streda, 23. marca 2016

23.3. - Dopravná Premiéra

Dnes sme mali veľkú premiéru. Prvýkrát sme sa viezli autobusom viac ako jednu zástavku. Išla som sa s mláďaťom pochváliť do bývalej práce. Avšak ide o veľkú vedeckú knižnicu, kde sa naozaj usilovne študuje... samozrejme moje dieťa sa MUSELO akurát vtedy mračiť a MUSELO hučať najhlučnejšou verziou svojho hlasu. Na druhej strane, nikde sa pre nič nehodil na zem, čo je oproti ránu, ktoré bolo natoľko emotívne, že som ho MUSELA zobrať von, inak by som asi škrtila plyšových macíkov plienkou, aby som aspoň trochu ventilovala ten pocit „ale ja sa tak snažím a on ma vôôôôbec neposlúcha“. Na prechádzke v meste bol ukážka vysmiatej dokonalosti. Škoda. Chápete, môj syn má nebezpečný úsmev xD, rada by som, aby s ním vhodne narábal. Najlepšie pred mojimi priateľmi a ex-kolegami. Cestou domov sme absolvovali tak celkovo premiéru s električkou a môžem povedať jedno – nepotrebujem posilku! Vôbec. Stačí prehodiť si na jedno rameno skĺzavajúcu tašku, druhou rukou držať 13kilové dieťa a popritom utekať na dopravný prostriedok. Prisaháááám, že tento mestský výlet ma dokonale odrovnal! Cítim každý sval v tele.
Je až fascinujúce ako vždy, keď sa snažím unaviť jeho, unavím len seba.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára