utorok, 29. marca 2016

28.3.- Šibačka

Človek sa chystá pomaly mesiac, rozhodne sa aké pekné šatôčky na seba navlečie, úsmev číslo päť a výslužku pre dieťa od vedľa (aj s 5timi evrákmi, lebo veď je „cool teta“) pripraví do veselej darčekovej tašky, svedomito si na nete pozrie nejaké vinše, svoje mláďa si poučí o šibaní, keď konečne slávnostne dostane ten dávno sľúbený korbáč a povolenie biť sa... a SUSEDIA POTOM ZAZVONIA POMALY PRED OSMOU, keď je ešte v pyžame a s kruhmi pod očami a zbesilo sa oblieka s výkrikmi: „Už idem idem IDEEEEM!“ Malý dostal korbáč a šibal iba sám seba. Názorne som sa mu snažila ukázať ako sa to má robiť, ale chytila som o haluzu susedin sveter a tvárila sa, že som si nevšimla ako jej vyťahujem očko. Povedala som „šibi ryby“ a ďalej som si už nepamätala. Medzi dverami bol chaos, sladkosti padali a 5 eurovky lietali... a o dve minúty bolo po všetkom a môj dokonalý dojem spláchnutý. Tož... človek proste musí vyzerať ako typická na všetky strany rozkrájaná matka práve vo chvíli, keď proti tomu imidžu najviac bojuje!!! :D

3 komentáre:

  1. To sú tie ideálne plány a predstavy =D Ale aspoň máš dobrú príhodu, ktorou pobavíš kopec ľudí.=D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tomu sa vraví zákon schválnosti :D Však načo zbytočné pretvárky? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A clovek sa na tu pretvarku tak tesil!! :D

      Odstrániť