streda 9. marca 2016

O matko-hyster-odkazoch

Už od nepamäti píšem maily sama sebe. Kedysi som sa tak povzbudzovala (okej, je to vonku xD), no posledné roky ide o krátke odkazy v predmete správy, aby som nezabudla na dôležité veci. Odkedy som matka, sú na dennom poriadku. Ide o to, že s mláďaťom sa mi urodila aj obrovská kopa úzkosti a nedôvery vo vlastnú schopnosť nezabudnúť na veľmi podstatnú vec. Ako napríklad si neverím, že mu ráno nevytiahnem mäsovú flákotu o dĺžke 4centimetre, aby sa mu rozmrazila k obedu. Pretože chápete, keby som na to zabudla... no čo by som to bola za matku! (Aj z toho dôvodu však mám v chladničke vždy uschovanú jednu bohapustú detskú hotovku) Ráno som však pozerala na predmet správy v znení „vyber guľky“. Akože tie mäsové, ale to už som sa nedočítala. Asi som už unavená sama zo seba, ale napadol mi konkrétny scenár - predstavte si, že to pošlem omylom mužovi do práce. Už aj také sa stalo. Čo by si asi myslel, keby mu jeho žena poslala na pracovný mail výzvu:  „Vyber guľky“.  Niekedy si prídem smiešna, pretože môj muž vždy krúti hlavou, že „samozrejme, že svojmu potomkovi nezabudneš vybrať potravu, veď čo si...“ Asi má pravdu, obvykle si na príťažlivosti typu „vyber guľky“ spomeniem skôr ako zapnem maily. Ale predsalen...Čo ak nie? Čo ak NIE?! S matkami je to asi tak, že nikdy neprestanú byť v skrytu duše také tiché úzkostlivé hysterky. Teda aspoň tie moje matky v mojom vnútri sa takto neustále ozývajú :D. 

3 komentáre:

  1. Posielať si emaily ako pripomienky mi ešte nenapadlo, vďaka za tip, možno niekedy vyskúšam :D Inak článok ma pobavil...vyber guľky :D mohla si to nakoniec poslať, len pre tú srandu! :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi poslem xD maily im citaju aj nadriadeni :D
      inak, taky mail si vsimnem skor, resp. viac to vnimam, ako napriklad ruzovy papierik nalepeny na stole.

      Odstrániť
  2. Mne sa veľmi páči tá motivačná funkcia mejlu.=D Viem, že si mi to už aj raz spomínala a už vtedy mi to prišlo ako skvelý nápad!

    OdpovedaťOdstrániť