sobota, 5. marca 2016

OUTFIT *1: - Sametka Doladila Odev

Veľmi rada sa obliekam tak trocha „po svojom“ – ako spomínam aj vo svojom profile. Vždy ma to ťahalo trošku do starších ér, nejaký čas k 50tym rokom (a vlastne stále obľubujem á-čkové sukne), ale v poslednom čase sa snažím outfity ešte viac historizovať. Keďže mimoriadne obľubujem viktoriánske obdobie (edwardiánske a tak trochu aj regentskú éru), mám veľmi rada dlhé sukne. Nie také, ktoré udrú do očí svojou modernosťou, ale také, s ktorými sa dá pri obľube spomínaných období doslova „čarovať“. Keďže ich však nemám veľa, ak mám aj inú sukňu a chcem byť vo svojich očiach za krajšiu :D, rada kombinujem kúsky, ktoré sú jemne viktoriánske. Možno ich takto nikto na prvý pohľad nezaradí, ale mne sa skrátka páči, keď presne viem, prečo som si čo obliekla. Samozrejme, nemôžem vyzerať ako Viktoriánka od hlavy po päty (čo je škoda :D), takže stále hľadám možnosti ako sa obliekať súčasne a zároveň s prvkami minulých dôb.
Na toto som myslela napríklad pri tomto outfite. Zaľúbila som sa do puzdrovej sukne. Je to moja prvá, vždy som mala pred týmto typom úzkej sukne akýsi prirodzený rešpekt, takže som s ňou začala neskoro. Je to takáto klasická čierna „puzdrovka“ – v podstate ide o basic kúsok, ktorý by mala mať v šatníku každá žena, ktorá rada nevulgárnym spôsobom zvýrazní svoje krivky. Lenže ako ju vynosiť, keď mám tú svoju náladu? :D
Druhý kúsok k nej teda tvorí táto ľahunká blúza z H&M, ktorá ma mimoriadne zaujala svojim strihom. Jej predĺžená zadná časť pri chôdzi prekrásne veje. Je to bez pochýb dokonalá vintage blúza. Aspoň pre mňa. Jej zadná časť krásne ukáže, keď vykúka z pod zapnutého saka, ktoré zvýrazní pás.
Čo sa mi mimoriadne páči hlavne z profilu.
Nakoniec k celému outfitu nosím jemne viktoriánsku sametku. Niekto by ju iste označil aj za gotickú. Je to sametka môjmu srdcu veľmi blízka, pretože ju vyrobila moja kamarátka BB, ale aj samo o sebe je skrátka neodolateľne krásna!  Reálne viktoriánske šperky, ktoré viac obopínali krk, boli oveľa honosnejšie, no sametky podobného typu sú vlastne ozdobou, ktorá je inšpirovaná týmto typom. Hodia sa aj vtedy, keď práve nemáme veľký, či vôbec nejaký, výstrih a chceme s niečím zvýrazniť šiju.
Podľa mňa je to aj celkom elegantný outfit, čo myslíte?:)

2 komentáre:

  1. tak tento outfit sa mi na tebe ozaj paci....vyzeras tak tajomne :)

    OdpovedaťOdstrániť