utorok, 15. marca 2016

OUTFIT *2: Dlhá Traková Sukňa

Rada by som vám predstavila svoju obľúbenú sukňu. Je obľúbená z rôznych dôvodov – je dlhá, čierna, aj napriek trakom nevyzerá až tak súčasne, aby sa z nej s pomocou blúzočky nedal vytvoriť ak nie moderný victorian look, tak minimálne vintage ... a je vlastne tak použiteľná, že mi skoro supluje nohavice. Teda, veľmi často nosený základný kúsok. Ja nohavice, tobôž rilfe, proste nemať rada. Táto sukňa nie je dlhá až tak celkom po zem, aj preto sa môže stať základným kúskom. Nosím ju na dva spôsoby.
S vysokými šnurovacími topánkami, kedy ma robí vysokou a štíhlou a myslím, že aj dosť vrrrrr :D - jednoducho povedané. Alebo s topánkami s nízkou podrážkou, kedy to celé pôsobí tak trošku čudácky, ba až učiteľsky, keď si do nej zapravím obyčajnú košeľu s golierom. Také prapodivné outfity ja však mám rada. Nevadí mi pôsobiť ani divne, ani tak trochu prísne.
Čierna jej naozaj pomáha robiť ma štíhlou.
Keď som ju objednávala, riadila som sa obrázkom, kde vyzerala byť po zem a po vyšší pás. Neviem, čo sa mi stalo, že som nevytiahla meter a nepremerala si to celé. Zásah prozreteľnosti. Mne je kratšia a vrch siaha vyššie, čo môj drahý hneď okomentoval ako veľmi zvodné s kombináciou trakov.
Ako vidno na tejto bledulinkej blúze, ktorá je vlastne z tričkoviny a sama o sebe mi nikdy nič moc nehovorila (páčil sa mi len „golier“ – veď vieme, čo mi to pripomína), no s touto sukňou z podobného materiálu zrazu celá ožila.
Na druhej strane sa napríklad cítim ako malá čarodejnica, keď do nej zapravím zelenú blúzu a na krk si zavesím amulet.
Sukňu som objednávala cez e-bay, čo je vždy risk... risk bez overenej značky :D... ale naozaj sa stala najobľúbenejším kúskom v šatníku. 

2 komentáre:

  1. Ochhh takáto sukňa by sa mi teraz hodila do kancelárie=)...ale aj tak celkove - je krásna. Si vieš vybrať na tom ebayi! =D

    OdpovedaťOdstrániť