piatok, 18. marca 2016

PRAGUE BURLESQUE: Čarovne Zvodný Večer

Včera som s mojimi skvelými kamoškami – BB a Matulou – zažila jedinečný večer v KC Dunaji. 
Splnila som si naozaj dosť veľký sen, naživo vidieť Burlesku! A nielen hocijakú (nič proti Bratislavskej burleske, ale ... ehm... no skrátka, stačilo mi jedno video, aby som uskutočnila výber), už nejaký čas som čakala na Prague Burlesque.  Keď boli v KC prvýkrát, ušlo mi to, drahý mal práve narodeniny, takže som ostala s ním a verili by ste tomu, že ten chlap nechcel ísť na striptíz????! XD My sme sa normálne pohádali a hádka bola v znení, že ja: „Poďme! Poďme na ten striptíz!“ a on: „Nie, ja nechcem ísť na striptíz!“ a ja: „Ale JA chcem!“ a on: „Choď si sama, ja nejdem!“ :D Ale teraz, druhýkrát, som vyštartovala, s ľahkosťou v duši som zamierila rovno na show!
Aby som to vysvetlila – burleska, v súčasnosti nazývaná aj „neo-burleska“ – má v tejto kabaretnej verzii počiatky v USA na prelome 19. A 20.storočia.
Ide o vystúpenia ľahko erotické, humorné, až parodické, ktoré NIKDY neskĺznu do vulgárnosti a tanečnice (tzv.burlesky) síce zvádzajú publikum pohybmi, vejárovým tancom, či podobnými zaujímavosťami, ale vyhýbajú sa úplnej nahote.
Milujem tento štýl, pretože ženy, ktoré ho predstavujú sú šialene retro, šialene zvodné, majú plné tvary, dokonalé korzetové kostýmy a sú proste po všetkých stránkach neskutočne glamour.
Ak je to teda rovnako kvalitné ako bolo včera, no Prague Burlesque nemôže sklamať, verte mi. Zábava sa rozprúdila hneď ako na pódium vyšiel kabaretiér Sonny Vargas, neskutočne
charizmatický chlapík, ktorý svojím hlbokým hlasom zaspieval niekoľko naozaj prekrásnych piesní.
Uvádzal tri charizmatické dámy, ktoré na klasické retro-hity predvádzali jedna po druhej vystúpenia, pri ktorých som ostala skrátka dokonale očarená ich šarmom. Podobne krásne ženy, ktoré svojou krásou dokážu tiež narábať, proste obdivujem.
Lady Mousellyca je z nich rozhodne mediálne najznámejšia. Jej vizuálnu dokonalosť jej rozhodne nemôžem uprieť, množstvo trblietok a rafinované kostýmy s úžasnými korzetmi na nej vyzerali famózne, no bola som prekvapená, že ďalšie dve dámy ma dostali viac, pretože dodali svojim vystúpeniam aj spomínaný humor.
Miss Cool Cat – ryšavka, ktorá vraj tvorí pár so Sonnym – bola vyslovene osviežujúco parodická – no tiež ma dostala svojim neskutočným číslom s mini ohňovou show.
No a nakoniec, Angelina Angelic, ktorá si dokázala „vypýtať“ najväčšie ovácie. Žena so skutočnými krivkami, ktoré jej naozaj pristanú a ktorá sa očividne miluje taká aká je a dobre robí, pretože je naozaj krásna a muži z nej aj patrične šaleli.
Čo sa týka zastúpenia – burlesku obdivujú muži i ženy – vôbec predsa neuráža a vizuálne je naozaj fascinujúca, miestami až veľkolepá vo svojom pomyselnom mikro-svete.
Vôbec neľutujem, že som si večer s jedinečnou atmosférou zašlých čias užila a rozhodla som sa, že ak sa bude dať, pozriem si vystúpenie Prague Burlesque znova:).



Použité fotografie od BB, veľmi jej za ne ďakujem!

Úvodná foto-citzmagazine.si 

4 komentáre:

  1. Chystala som sa tiež napísať článok, ale tento je tak skvelý, že asi od tohto úmyslu upustím. Naozaj veľmi pekne napísané.
    Ja mám v úmysle ísť sa na nich pozrieť aj do iného mesta, lebo vidím, že tých čísel majú dosť, ale myslím, že "vďaka" priestorom KC Dunaj sú mnohé z nich nerealizovateľné, čo je samozrejme škoda. Ale to je pieseň budúcnosti.=)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nieee... rozhodne som cakala aj na tvoj pohlad, vd uz mas dvojitu skusenost :-) :-)

      Odstrániť
  2. tiez som sa rozhodovala ci pojdem , nakoniec som nesla a teraz lutujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z toho by som si starosti nerobila :) v krátkom čase tu boli už 2x a na konci predstavenia sľúbili, že sa opäť vrátia.

      Odstrániť