sobota, 16. apríla 2016

16.4. - ZOO

Dnes bol mládenec prvýkrát v ZOO.
Niektoré zvieratá ho zaujali, niektoré nie. Niekedy mi to prišlo, že by si dokázal nevšimnúť aj slona, čo by sa prechádzal hneď popri ňom. V DinoParku mňa osobne zasiahla nefalšovaná detská radosť z dinosaurov... a oni sa... chápete... EŠTE AJ HÝBU! Mladý bol distingvovane zaujatý a potom jediné, čo skutočne chcel, bolo sadnúť si uprostred DinoParku na zem a hrať sa s  obyčajnými kamienkami. Fakt. Urobil scénu, že chce iba sedieť a prehadzovať si kamienky. Človek už rozumie, prečo sa za týchto mladých ľudí neplatí vstupné. Bolo by to ozaj nefér vyťahovať z ľudí peniaze za trpaslíka, čo si chce len podržať zopár nerastov a pozerať do zeme. 

2 komentáre:

  1. Tvoje mamičkovské zápisky ma neskutočne bavia. A to je čo povedať, keďže ja inak túto tému nevyhľadávam. I keď Denník moderného fotra som tiež istú dobu dobrovoľne čítala. Ale tie tvoje sú vtipné, pritom milé, a nemá pri nich človek ten pocit že "nope, deti nie"! (až tak :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada. Aj preto ich pisem taje kratke - potrebujem to vypustit, ale nechcem byt otravna;,D

      Odstrániť