utorok, 19. apríla 2016

19.4. - Nová Kamoška

Konečne som si dnes na ihrisku potykala s matkou, ktorú som vídala v obvyklom ihriskovom „kŕdliku“ už minulé leto. Mám ju fakt rada, kecáme ako staré kamošky. Mám ju rada, pretože nerozpráva o deťoch ... je to bývalá koncipientka, ktorá v tom nevidí zmysel, takže s ňou môžem frflať na naše predošlé zamestnania. Rozpráva o mužoch, rozpráva o živote, rozpráva o tom, že prečo sa niektoré ženy, preboha, nemaľujú a keď už rozpráva o deťoch, tak je to, akoby vyjadrila veci, ktoré si pre istotu iba myslím. Ako dnes. Už už som mala mláďa prihlásené do jaslí, ale cukla som, pretože chápete, čo by na to povedal svet, keby som to vzdala a v rámci oddychu jeho zábavu nechala na iných (tie tlaky z okolia pochopíte ženy-nematky, len počkajte xD) a hlavne – malý akoby vycítil, že som si išla dohodnúť stretnutie v jasliach a okamžite začal poslúchať a nenormálne mamičkovať. V noci som potom civela do stropu a chápala, že tú novú pupočnú šnúru predsa nemôžem prestrihnúť, veď chúďa dieťa to neprežije...! Ale ona povedala, že je to pravda, že „tí smradi proste naozaj vycítia, čo zamýšľame a potom sa podľa toho správajú!“
A dopekla! Hlboko v sebe viem, že má pravdu! Proste svätú pravdu! Nie nadarmo sa hovorí, že „deti prekuknú rodičov lepšie ako rodičia deti!“


Citát:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára