piatok, 8. apríla 2016

Ako na Zimu pri SUKNIACH Z ĽAHKÉHO MATERIÁLU

Nadväzujem tak trochu na článok nižšie o bloomerskách. Históriu sme si teda prebrali :D, teraz sa pozrime na to, ako sa dajú moderné bloomersky využiť v súčasnej dobe.
Nerozpakujem sa nosievať sukne z tenkého materiálu aj cez zimu. A pritom veľa žien vravieva, že to nie je dobré obdobie a samozrejme, nechcú mrznúť. Ja tiež nie. A už vôbec nie nepríjemne prechladnúť. Moju dilemu, či nosiť alebo nenosiť ľahké sukne definitívne vyriešili moje bloomersky, ktoré som si nechávala šiť na mieru u jednej Angličanky. Dlho som ich mala v šatníku viac menej len tak pre radosť, milovala som ako vyzerajú s korzetom. Predovšetkým s mojím bodkovaným :D.
No až túto zimu som ich začala nosiť aktívne a objavila som plne ich čaro. Bloomersky mi dokonca začali plniť rovno tri funkcie. V prvom rade mi nahradili obyčajnú spodničku, takú z kombiné, ktorá je sama o sebe na to, aby sa sukňa nelepila na pančušky. Potom mi tak trošku nahrádzajú navrstvenú spodničku, pri niektorých sukniach totiž pomáhajú, aby suknička pekne držala. Napríklad moja po zem dlhá sukňa je v hornej časti viac nafufňaná a prospieva jej to :D. No a teda to najdôležitejšie – v kombinácii s pančuškami vytvárajú naozaj pocit príjemného tepla. Dokonca ma až prekvapilo ako veľmi teplúčko je v bloomerskách a tieto pruhované napríklad vôbec nie sú z teplého materiálu ako napríklad moje druhé - tieto veselé a dlhé pod kolená, ktoré mi šila šikovná kamarátka a stali sa mojimi zimnými pyžamovými nohavicami :D. Spí sa v nich naozaj skvelo.
Takto si teda chodím v zime v mojich dlhších sukničkách z tenulinkej látky a nemusím sa obávať ničoho, už vôbec nie hnusného studeného prefúknutia. A keď mi vietor zdvihne sukňu, no čo už.... :D Nikto zo mňa nič neuvidí, len sa okolie trošku pobaví :D.
 Je mi smiešne, že k môjmu článku v podstate prikladám fotky svojho zimného spodného oblečenia, ktoré je natoľko cudné, že to v sebe vôbec nemusím riešiť XD.
Tieto farebné fotky napríklad vznikli po tom, čo som sa práve vrátila z predstavenia Prague Burlesque a zhodila zo seba dlhú sukňu s blúzou. Drahý mal ešte rozloženú fotografickú výbavu, keďže pracoval, nuž som ho poprosila o fotky na blog – negližé však rozhodne nemusel čakať xD. Ale ľúbi ma ja tak.
Nebojte sa teda aj z praktických dôvodov využiť tak trochu netradičnejšie kúsky. Dá sa to.
A kto by mal záujem, prikladám strih na ušitie rozkošných krátkych bloomersiek, ktoré ja napríklad zatiaľ nevlastním.

4 komentáre:

  1. seriozne uvazujem nad nimi už len z toho dovodu aby som nebola na tych dost podstatných orgánoch prechladnuta :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a poradíš mi nejaké tie stranky, kde by som ich zohnala? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Popravde, tu u nas sim ich nehladala... vzdy som bloomers obzerala cez ebay, ci alliexpress hlavne v loli mode. Aj tu anglicanku som vtedy nasla nahodne cez ebay:D a tie dlhe mi sila Dada :-)

      Odstrániť