utorok, 5. apríla 2016

French Kiss... x(

Verím, že svitne deň, keď bude môj syn vďačný za to, ak ho pohryzne nejaká Francúzka. Ale teraz, na ihrisku, keď ide tá malá žabožrútka len tak okolo... to nie je bohviečo. Máte nejaký typ ako dieťa naučiť brániť sa? Problém je, že môj syn to nepríde hneď povedať, ale nechá si to pre seba, je proste zarazený. Samozrejme, nie je zvyknutý, že mu niekto ubližuje. Moje bojujúce ja má chuť povedať mu: „Pohryzni ju tiež!“ – ale je to správne? Asi nie, ale aj tak by som mu to rada povedala :D. Budú časy, keď bude v kolektíve sám a hoci doma je ťažký kápa, medzi detvákmi stojí ako puk, keď mu niekto ublíži. A ešte aby som nebola až taká tragická, musím podotknúť, že nie že by som týmto chcela povedať, že moje mláďa som v živote nevidela ako sáče (bezdôvodne!) o hlavu menšieho štupla. Vždy som zakročila. Francúzom to však asi bolo jedno a malý nám ukázal, čo sa stalo o dosť neskôr. SAKRBLEEEEEEE!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára