sobota, 2. apríla 2016

OUTFIT *3: Dlhá KVETOVANÁ Sukňa

Dnes opíšem svoju „rozprávkovú“ sukňu. Rada ju tak volám, pretože mi ľudia vravia, že je to sukňa pre princeznú :D a myslia si, že mám korzet aj keď ho nemám. Robí skrátka taký dojem. Je dlhá až po zem, čo je môjmu srdcu najbližší štýl, ľahulinká a kvetovaná. Je skutočne veľmi tenká, no napriek tomu som s ňou prežila aj zimné potulky mestom (koniec koncov, málo snežilo, teda som ju nevláčila po mestských kalužiach :D) – u mňa všetko riešia poriadne zimné pančuchy (veď keď je sukňa dlhá, nevadí, nie je vidno, že sú to oldschool pletené pančuchy xD) a bloomersky, o ktorých raz napíšem samostatný článok. Cez leto bude však tiež dokonale využiteľná, len tak naľahko k balerínkam a tielku. No k letu som sa s ňou ešte nedopracovala.
Vyšla ma lacno, opäť šťastná ruka cez ebay. Dôvod, prečo robí osí pás je ten, že je tvorená na vysoký pás so širokým opaskom a sadla mi ako na mieru šitá. Je tak veľmi na mňa, že sa mi pod ňu nezmestil korzet :D. Viem, že je to divné, ale aj on bol príliš hrubý, keďže som prirodzene chcela ešte blúzu a tielko.
S bloomerskami je tiež mierne nafufňaná v hornej časti, takže pás zdôrazňuje o to viac.
Na bežné nosenie ju nosím s čiernym rolákom s krátkymi rukávmi.
Táto sukňa totiž hovorí sama za seba, viac netreba. Keď už si k nej dávam šperk, tak tiež len striedmo. Napríklad tento prsteň, ktorý síce pôsobí možno až aristokraticky tým, že zakrýva len necht, no predsa je to drobnosť.
A ukáže aj s elegantným kabátom, no vo všeobecnosti vyzerajú dlhé sukne lepšie nie s rovným strihom, ale s dlhším kabátom, ktorý aspoň trochu tvaruje postavu.
No z času na čas túžim byť skutočne Viktoriánka... A táto sukňa ma naozaj prenáša do mojej osobnej rozprávky.
Vtedy si k nej totiž oblečiem tmavú gotickú blúzku, ktorá je vlastne peplumová, čo sa mi vôbec nepáči xD (nie je to skrátka strih pre mňa), ale keď je zapravená nikto to ani netuší. 
Dolaďujem mašľovou brošňou s motívom hodiniek, ktorú som dostala na Vianoce.
Ako ladí s blúzou  je dobre vidieť na tejto fotke. Vtedy mi už nič viac netreba, ani len prsteň.
Ja osobne sa cítim presne tak, ako by som sa rada cítila každý deň. Som taká svoja... :D

2 komentáre:

  1. Tá sukňa je proste božská... a áno, si to celá ty, pričom je z teba cítiť, že sa v nej cítiš naozaj skvelo. Vieš ako vtedy keď sme pozerali na tú dievčinu na čačkách, ktorá vyzerala tak na ?20-te? roky? Že z nej vyžaruje také to ženské sebavedomie, že toto som ja a som so sebou maximálne stotožnená a spokojná =D..... no tak z teba to ide v tejto sukni! =D
    A inak vôbec by som nepovedala, že tá blúza má peplum o.O.. ale to su také detaily, ktoré ozaj nemusí nikto vedieť =D Tiež takto využívam kúsky, ktoré sa mi nepáčia, napr. preto lebo sú krátke alebo široké.... no sukňa s vysokým pásom to vždy zachráni =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, nebyt tejto sukne, tak tu bluzu uz neobleciem:D inak tamta dama z bazaru bola dokonala, v kazdom pripade charizma na kazdom outfite urobi najviac:d preto sa treba obliekat podla seba a nie podla ostatnych :-)

      Odstrániť