streda, 11. mája 2016

11.5. - O formulácii...

Čoraz viac článkov na nete začína slovami (viac či menej podobne formulovanými), že nás generácie našich rodičov ničili. Či už ide o cukor, málo pohybu, málo venovania sa, diabolské chodítka, klokanky, Sunar a podobné veci.... Verím, že jedného dňa zistíme ako sa naši rodičia cítia, keď čítajú tieto články o tom ako nám škodili a aké zlo do našich životov doniesli, hoci niektorí z nás sú tie povestné „výnimky“ – zdraví, veselí a ani ich tak veľmi nebolia chrbtice. Bude to vtedy, keď veda opäť o krôčik postúpi a my sami o sebe začneme čítať o všetkom tom zle, čo sme s láskou zasiali do našich ratolestí, ktoré nám to nezabudnú pripomínať. Vlastne som celkom zvedavá, čím vlastne zničím život ja svojmu mláďaťu.
Nie že by som slepo papala všetko, čo naši rodičia robili... ale tak nejako si nemyslím, že mám chuť matke aj tak niečo vyčítať. Myslela to dobre. A hlavne – vtedy tie gúgľe ešte neboli.

A keďže nočník ešte duševné ani fyzické zdravie neničí, nedá mi nepochváliť sa, že sa mladý muž konečne rozhodol, že je to fajn vec. Síce bilancia je zatiaľ v pomere – dvakrát do teplákov, raz do nočníka... Ale verím, že *tik v oku smerujeme k lepším a lepším výsledkom :D.
Mimochodom, táto príchylnosť k nočníku ho chytila už druhýkrát v živote. Prvýrkát to skončilo fiaskom, skrátka sa mu to znepáčilo. Ale spomínam si, aká bola celá rodina nadšená z vyhliadky, že bude tak skoro bez plienky. Tak veľmi, že keď sme boli s drahým v Krakowe a pýtala som si od babky fotky mláďaťa, viete čo nám na mail poslala? Hovno! Prepáčte, že to píšem takto narovinu, ale je to čistá pravda. Nedostala som ani jednu fotku môjho mláďaťa, za to som dostala fotku nočníka s hovienkom. Výborné, babka, výborne!!! 

3 komentáre:

  1. Akože moji rodičia pár vecí vo výchove alebo v usmerňovaní mohli poňať aj lepšie... ale osobne, vrámci týchto skutočne detských rokov im nemám čo vyčítať - možno niekedy by neuškodilo menej kriku... ale čo pri troch deťoch narobíš? =DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono v podstate vzdy je ci kritizovat, kedze nikto nie je neomylny... skor mi vadi ako su formulovane tieto výtky v clankoch...tak velmi...hm... odsudzujuco... ako ked nenapises, ze nasi rodicia nam tradicne cukrili jedla, ale zdravsie je blabla ...ale napr.videla som clanok, ktory mal nadpis Za nasu zavislost na cukre mozu generacie nasich rodicov!... v tom vsetkom mi naozaj ide len o tu formulaciu. Raz budu taketo nadpisy nicit aj nas.

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť