streda, 25. mája 2016

INSTAGRAM účty, ktoré sledujem...

Nesledujem toho na instagrame veľa. Nie som rada, keď som „zaspamovaná“ novinkami a ledva ledva sa nimi po každom prihlásení preberám. Z toho dôvodu sledujem len svojich aktívnych priateľov (pretože sú aj neaktívni... veď poznáte tie prázdne účty, čo sledujú všetko a nikdy nepridajú žiadnu fotku :D) a stránky, ktoré ma naozaj zaujali. Rozhodla som sa teda predstaviť iba dva účty, ktoré vyslovene zbožňujem. 

Prvý je –

Absolútne ho milujem. Vlastne je moja topka, hoci druhý je v tesnom závese. Tento účet sa venuje takmer výhradne historickej móde. Takmer každý deň môžem obdivovať ďalšie a ďalšie róby, či oblečenie na denné nosenie z rôznych období – rokoka, baroka... najviac však prevláda viktoriánska a edwardiánska móda, aj keď neviem, či sa to len mne subjektívne nezdá :D. Ak je to možné, ku každému príspevku je aj popis. Tak napríklad vieme, že tieto večerné šaty sú z kolekcie Alexandre Vassiliev a pochádzajú z roku 1910.
Alebo tieto z roku 1890, inšpirované 16.storočím.
Taktiež predstavujú známe, či zabudnuté umelkyne, výstredné ženy, herečky strieborného plátna... ženy, ktoré sú preslávené svojou krásou, alebo vycibreným vkusom a o nich si vždy rada prečítam. Čo sa mi však tiež páči je fakt, že občas spomenú aj fešného gentlemana, alebo sa skrátka venujú aj pánskej móde.
The Corseted Beauty je priehrštím krásy, dokonalého vkusu a historického vývoja módy.

Druhý obľúbený insta účet –


S pomocou hastagu myvictoriana zbiera fotky viktoriánskych domov, starožitností, vintage interiérov a vintage šálok... a predovšetkým o šálky a spomínané starožitnosti mi ide. Cez tento účet som sa dostala na mnohé iné účty ľudí, ktorí zanietene zbierajú podobné servisy, či šáločky a doslova sa nechala unášať ich dokonalými zbierkami.

Ja proste rada sledujem krásne veci :D. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára