nedeľa 1. mája 2016

JA a Pán Nobley ♥

Absolútne ulietavam na Austenlande!
Je to film, ktorý mám chuť púšťať si od rána do večera :D. Ale nebudem skrátka o tomto filme písať, pretože si ho mohol hocikto pred zopár dňami pozrieť v TV. Ale uvedomila som si, že je to film, z ktorého vznikli hádam tie najlepšie gifká, alebo inak povedané – také, čo dokonale sadli mne. Predovšetkým tie s pánom Nobleym :DDD ! Hovoria mi z duše!

Pretože toto som presne ja, keď moje mláďa vyvedie niečo, za čo by som ho mala silno zotrieť, ale pri tom je to taká milá čertovina:
A toto som ja pri svojich cestách električkou. Obvykle si vždy čítam, takže vyslovene neznášam, keď začne niekto na celé kolo telefonovať a príšerne mi ruší koncentráciu :D:
Moje mláďa už zasa vyjednáva o spaní:
Áno... Skúste ísť na dovolenkou s dámičkou, ktorá si očividne myslí, že je viac ako vy a zažijete veľa takýchto momentov:
A pre toto mám väčšinu šiat zo zahraničných online-shopov:
Kristepane, už zasa mi niekto radí ako správne vychovávať moje dieťa....
Je 6:30 ráno. Sobota. Ešte jeden glg z kávy a už naozaj musím fungovať. Okej... tak EŠTE jeden!
Dôvod, prečo si myslím, že moja kamoška BB zvládne všetko, čo si zaumieni. A nielen preto, že má čierne oči a takí ľudia „vládnu zemeguli“.
Je mi úplne jasné, že môj budúci muž to má so mnou občas mimoriadne ťažké. A on to vie tiež.
Bože, zasa nejaká povinná rodinná oslava?????
Wueeeeeeeeeee!!! Ten pocit, že každý štvrtý víkend je naše mláďa u starých rodičov... :D
Ale už o pár hodín s drahým zisťujeme, že to doma bez syna nie je ono:
Všetci poznáme páriky, ktoré sa hrajú na dokonalú súhru a my im to nežerieme... všakže???
No a nakoniec... aj vy sa mnohokrát veľmi snažíte tváriť seriózne, ale stačí, keď začujete svoju obľúbenú pesničku a všetko je v kýbli?? :D

6 komentárov:

  1. ja to už mám davno v kompe ale nebol čas si nad tým sadnut a proste vypnuť :) vidim, že sa o dosť oberám :D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kompletne si ma naladila na tento film - cez víkend sťahujem (... teda Maťo stiahne, ja neviem ako!) a pozerám! V posteli! A s veľkým kýblom niečoho dobrého (asi čokolády)! =D
    P.s.: Ďakujem za kompliment. =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, presne tak :D .. tiez si ho pozriem este 3x, ale tak dievcensky - s cokoladou a v pyzame xD

      Odstrániť
  3. jéé na tento film jsme nedávno koukali s přítelem v tv.. jeho moc nebavil, ale já se u toho dost nasmála :)

    Lovies 47

    GIVEAWAY o kosmetiku SOAPHORIA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No...moj buduci povedal, ze ho to bavi, ale aj tak popri pozerani tukal do pocitaca:D... tento film si proste vychutnaju iba zeny;D

      Odstrániť