utorok, 10. mája 2016

OUTFIT *4: Dlhé šaty z KRAJKY

Nazvala by som ich takto: Šaty, v ktorých mám chuť byť drama queen. Našla som ich u dorothyperkins a musím povedať, že ma okamžite upútali. Síce som si mohla objednať o číslo menšie, pretože spodné šaty nesedia :D, no pri troche snahy (pridaním tielka navyše;) sa to dá poľahky zamaskovať. Okamžite ako som ich zbadala, videla som v nich viktoriánsky potenciál! Čierna krajka, čo je viac?! :D Ok, ja viem, že by som mala používať skôr spisovanejší výraz „čipka“ – ale neviem prečo, spomínané slovo vo mne evokuje skôr niečo blížiace sa k spodnej bielizni. No tieto šaty sú hrubšie ako na obrázku pôsobia a ako som už spomínala, sú dosť dramatické. Mám pocit, že si k nim stačí dať už len červený rúž a môže sa diať čokoľvek, cítim sa neohrozene a dravo! Spodné šaty sú jednoduché, siahajúce sotva po kolená, takže bez čiernych siloniek šaty pôsobia veľmi zvodne. A musím povedať, že mi vzdialene pripomínajú čosi z módy 30tych rokov.
Na druhej strane, keď si k nim pridám spomínané silonky, sú temnejšie, zvýrazním driek opaskom a na krk dám čosi visiace, pôsobia na mňa až viktoriánsky.
Modelka na stránke dorothyperkins ich mala voľné, veľké a so žabkami na nohách. Síce to nie je spôsob, akým ich mienim nosiť ja, ale obrázok len znova poukazuje na fakt, že pri troche fantázie sa dajú použiť rôzne variácie ich nosenia, aj keď na prvý pohľad sa zdá, že k ťažkej čipke a k ich dĺžke už neradno veľa pridávať, aby dojem nebol prehnaný.
Sú teda hrubšie, čo mi vyhovuje. Pokojne som ich so silonkami vytiahla aj na jeseň a vzhľadom na spodné šaty a hrubšiu čipku (čo už -  spodné šaty sú100% polyesterové), nebola mi zima. Keď už vlastne ide aj o ich nosenie so žabkami, kedy pôsobia takmer až hipisácky, môže to byť zaujímavé, ale v lete by som sa v nich určite uvarila.
Nechávam si ich teda na jesenné kávičkovanie a „vyťahujem“ to historizujúce okolo čiernej krajky, alebo s výrazným rúžom na špeciálne príležitosti, pokojne aj slávnostnejšie.


4 komentáre:

  1. Neviem z akých príčin, ale strašne ti sedia tieto voľné "vršky" stiahnuté v páse. Má to takú....dobovú atmosféru. Aj svadobné šaty na tebe tak krásne "viseli" =D. Podľa mňa je to tým....aspoň to si myslím, že máš také strašne útle ramienka a keď si dáš na seba niečo voľné ale zároveň to stiahneš v páse, tak to vytvára takú siluetu zo začiatku 20. storočia. =) (a to bol akože kompliment)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) :-) :-) ze utle ramienka, to je hudba:D... som rada, ked je vidno o co sa snazim :-)

      Odstrániť