piatok 24. júna 2016

24.6. - On Poslúcha...........

Myslela som si, že dieťa konečne poslúcha. Že je skrátka z ničoho nič dokonalý! Prišli sme nakupovať do drogérie a on sa hneď plavne premiestnil k detskému nákupnému vozíku a síce obvykle sa tam doslova preháňa a „nakupuje“ všetko, čo nepotrebujeme... tentokrát nasledoval moje pokyny. A nielen také banálne akože „zober toto a daj to do košíka“, on dokonca reagoval aj na „stoj“ a „toto nie!“ ODPADNEM! Počas nákupu pozbieral do poličky spadnuté balíčky zvlhčených obrúskov, ktoré ani nezhodil a zdvihol jednej pani spadnutý púder a ešte ju aj poučil, keď ho vrátil na miesto s príslušne autoritatívnym „SEM!“ Vyložil nákup, síce so zvukmi naštartovaných autíčok, ale vyložil a keď som platila výnimočne mi neutiekol. Vravela som si, že čo to ja mám za dieťa, niekto mi ho vymenil! Až kým vonku nezamieril k dverám pošty, kde mu manžel naposledy kúpil angličáka.
Aha...
 Takže on poslúchal, pretože chcel odmenu. On poslúchal, aby niečo dostal. On poslúchal pre hračku.
Pošta bola zatvorená – obedná prestávka. Teodor ma poslal po kľúče, ale musela som ho sklamať. Nie, mamičky nemajú kľúče od pošty.
Ale dopekla, kto by tej jeho snahe odolal?
Odišiel si do čínskej predajne vybrať malú odmenu a dokonca sa prekonal, prešiel aj popri ventilátoru medzi dverami, ktorý ho desil. Ale stálo mu to za to.
Mňa to stálo evroosemdesiat. 

2 komentáre:

  1. Deti sú múdrejšie a dôvtipnejšie, než si myslíme. Dokonalý plán. Presne toto by sme sa mali od nich učiť. Vedia, čo chcú, idú si za svojím... Aj keď pravda je, že im v tom pomáha aj skutočnosť, že sú to malé a milé stvorenia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je pravda..ked ja nevyzeram tak rozkosne, ked nieco chcem........XD

      Odstrániť