štvrtok, 9. júna 2016

9.6. - Klan Matiek

Je to neuveriteľné, ale po dva a pol roku, čo je moje mláďa na svete mám asi prvýkrát v živote svoj klan matiek. Nemyslím tým jedinú kamošku, s ktorou som sa od narodenia našich detí pravidelne stretávala, ani samotnú Miku. Ide o naozajstný KLAN!!! Dnes prišla Mika na ihrisko s matkou, ktorú mi následne predstavila. Volajme ju Judita. Juditu som už videla, naposledy jej mladý capol z múrika a zachovala taký obdivuhodný pokoj, aký by som ja v živote nezachovala. Možno preto je môj malý v poslednom čase narozmaznalý. Čo bol prípad aj dneška, kedy jeho skákanie po hlave dosiahlo level, ktorý si vypýtal „zaujať postoj“. Tak som zaujala postoj, že „dnes máš zakázanú hojdačku“. Mika s Juditou sa čoskoro pobrali domov a vtedy to nastalo.
„Ideš na kávu?“
„......... Kam?“
„No ku mne.“
Chvíľu som váhala. Ísť, neísť? Prelomiť tú dokonalú švajčiarsku neutralitu, vďaka ktorej som sa vyhla poučovaniu od super-matiek, či vymieňaniu vecí a hromadnému stráženiu deciek (chcela som napísať – vrešťadiel – ale potom mi to prišlo blbé a zmazala som to).
Išla som. Mikin byt je hore nohami – je to super pocit. Môj je totiž občas tiež. V kuchyni, v ktorej sa pomaly nedalo kam sadnúť (...vlastne som ostala opretá o veraje, pretože po výzve „sadni si“ som fakt nechápala, kde je to miesto) sme si urobili kávy, vydýchli si a všetko teda bolo ako má byť. Pohodka. Kecali sme, liali do seba kávy, jej dcéra žalovala na môjho hojdačkou vydráždeného syna, ale nikto si to nevšímal... Preberali sme bežné babské veci a potom sa pobrali domov. Skrátka skutočný klan... môj. Azda. Nebol to totiž zlý pocit. Mohla som byť sama sebou, evidentne sme totiž všetky tri úplne odlišné. Už len to, že jedna nevie pribrať, druhá nejesť a tretia polovicu týždňa pojedá a druhú sa stráži o sto šesť hovorí za veľa. 

4 komentáre:

  1. Ta co polovicu tyzdna pojeda a polovicu si odopiera xD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) Tak tahle surovost se mi líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba veci hovorit narovinu:D...ak si tym myslela to:D

      Odstrániť