streda, 1. júna 2016

Deň Detí... Skaza Matiek

Myslela som si, že sa pekne hrá vo svojej izbe...išla som to využiť na umývanie riadov. Medzitým mi vysypal prací prášok po celej kúpeľni a tak trochu aj po predsieni. Vonku mi hodil kamienok do oka. Vrátili sme sa domov a rýchlo som šla doumývať riady. Medzitým poodlepoval lišty z okrajov podlahy. Keď za mnou prišiel do kuchyne, vypadlo mu z treniek hovienko. Nestihol pri práci s lištami rozanalyzovať svoje zložité pocity....
Nechcel sa ísť naobedovať, obliecť, potom prezliecť... počkať... dnes je Deň Detí, že? Čiže by som mu mala vymyslieť nejakú odmenu... Budem asi prvá matka v histórii, ktorá tento sviatok pred svojím mláďaťom neprizná! :D

6 komentárov:

  1. Hehe, zaslúži si určite odmenu, aspoň sa nenudíš ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ešte nedorástol do veku, kedy ho je začo odmeňovať =D... chjaj, ale je mi jasné, že svoje budúce bydlisko nemusím vôbec krášliť ani ho opečovávať a už vôbec nie ho draho zariaďovať, kým mi deti nevyrastú - ak mi ho moje dieťa skántri... a nebodaj hneď po ňom príde ďalšie ... škoda námahy a peňazí. =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, bohuzial nas o tom musela poučiť priama skúsenosť...dokonca sme boli taki "mudri", ze sme to riskli s bielou pohovkou.... ktora uz zazila tolko vykopnutych kav a otlacenych ruk od vodoviek, ze pojde rovno do smeti:D

      Odstrániť