piatok, 24. júna 2016

OUTFIT *5: Blúza so žabó

Ak mám niečo právo nazvať viktoriánskym kúskom, tak je to práve táto blúza. Veď žabó tak trochu symbolizuje moju obľúbenú éru, či nie?
Blúza je pre mňa vďaka 30stupňovým horúčavám momentálne nenositeľná, ale bude výborný kúsok na jeseň a zimu. Je to jeden z tých drahších, hoci neznačkových kusov, ale peniaze neľutujem – je šitá dobre. Že som si rozstrapkala stuhu na chrbte je len a len moja chyba :D.... ale komu napadne, že sa pri sušení vonku zadrhne o francúzsky balkón a keď ňou trhnem... no veď viete. Takto vzniká rozstrapkanie :D.
Blúza je pre mňa dokonalý kúsok a zmenila by som na nej iba príliš nafufňané rukávy. Ale zmierim sa s nimi a vlastne k jej štýlu dokonale sedia. Chrbát má spomínanú (mnou rozstrapkanú) stuhu a reálne mi umožňuje šírku blúzy prispôsobiť, bez akejkoľvek asymetrie, čo je skvelé.

To, čo na nej však považujem za absolútne najúžasnejšie je spomínané žabó a samotný golier, pre ktorý som ju kúpila. Milujem historizujúce prvky na golieroch, ale uprednostňujem žabó a stojačiky pred „klasickými“ oblými golierikmi. Nie že by sa mi nepáčili, ale keby som si mohla vybrať... no ale nemôžem. Skúste nájsť poriadne dokonalé žabó (nie neviem aké saténové naznačenie na vysoko módnych blúzach, alebo niečo v mojich očiach síce pekné, ale tiež prehnané na gotických blúzach) a pochopíte.
Ja som chcela iba klasické krásne žabó a a k nemu dobrú blúzku a čo som sa ich nahľadala! O stojačiku ani nehovoriac. Toto žabó je presne podľa mojich predstáv. Je odnímateľné a aj napriek veľkosti vlastne jemné.
Druhá vec je samotný golier bez žabó. Ako ho nastavíte, tak ho máte – zjednodušene povedané.
Je prekvapivo pevný, čiže sa z neho dá spraviť naozaj efektný stojačik, čím myslím verzia na obrázku nižšie, ten vyššie poukazuje iba na spomínanú pevnosť :D. Alebo je z neho len obyčajný golier, je to skrátka podľa ľubovôle.
Posledná otázka, ktorá vám asi behá po rozume je, k čomu budem vlastne blúzu nosiť? Nuž, mienim ju nosiť k čiernej trakovej sukni, ktorú som spomínala v tomto článku, alebo k normálnej čiernej puzdrovej sukni. Aj so žabó, aj bez :).  

4 komentáre:

  1. Už som ti to asi vravela, ale je prekrásna a veľmi sa mi páči materiál a farba! A pre mňa sú nafufňané rukávy úplne naj - lebo predstav si ako neproporčne by blúzka pôsobila, kebyže máš takýto golier, bohaté žabó... a "len" nejaké rukáviky?! Takto je to podľa mňa dokonalé a vyvážené a s úzkou sukňou to vytvorí dokonalú siluetu!.... si myslím teda.
    A čo sa týka toho stojačiku, pripomína mi to jednu časť z knihy How to be a Victorian, ktorú som od teba dostala a momentálne ju čítam. Tam zasa spomínali pánske naškrobené límce, ktoré boli tak pevné, že sa nimi dalo krájať pečivo =DDDD Tak to len na margo toho límca a jeho dokonale naškrobeného výzoru.=D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak raky golier by som prijala!!:D.. ja viem, uz som sa s tymi rukavmi zmierila...

      Odstrániť
  2. Pollyyy, to kde si zohnala takú blúzu?! Aj ja chcem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. idem sa rozpamätávať :D... pošlem ti to na fb.

      Odstrániť