streda 13. júla 2016

13.7. - Strach o Hračky...

Mláďa vstáva posledný mesiac rozrušené. Rozpráva mi o „deťoch“, ktoré mu chcú ukradnúť hračky, hoci to množné číslo je diskutabilné. Rozlíšiť, či použiť slovo „dieťa“ alebo „deti“ je pre neho zatiaľ neprekonateľný problém.
Stále ukazuje na to isté miesto, že sú „tam deti“... dokonca aj teraz, keď sme mu premiestnili nábytok. Už som ich bola aj vyhnať, povedala som tým deťom, aby skrátka odišli a on teraz spomínané miesto každý večer varuje: „Deti, peč! Moje auto! Moje nočník!“
Je to „paráda“ mať doma duchov. Kto by nechcel... :D
Alebo to zoberme z druhej stránky. Je šialene majetnícky a požičiavanie na ihrisku je pre neho vždy veľmi emotívne a keď už ho aj nechám tak, je pre neho dosť emotívne aj keď sa mu iné dieťa  na hračku pozrie. Vyzerá to tak, že si „prácu nosí domov“. Veď viete, decká v spánku prehrávajú udalosti. Tak moje dieťa vidí vo svojej izbe všetky tie malé príšerky, ktoré žijú len preto, aby ich ruky a pohľady spočinuli na jeho drahocenných policajných autíčkach a plyšovom zajkovi! Neslýchané!!!
Moje dieťa skrátka každú noc zvádza únavný boj o svoje hračky! 

9 komentárov:

  1. Bože! Keď si, ovplyvnená americkými brakovými horormi, predstavím, že tam tie deti naozaj sú... je to neuveriteľne desivé. Až mám z toho zimomriavky.o.O (a určite to nebude tou zapnutou klímou, ktorá mi fučí na nohy!=D)...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D je to naozaj tak trochu nepríjemné, hlavne keď mi hneď ráno ukazuje, kde tie deti sú a vyslovene vreští...nie zo strachu, ale zo spravodlivého rozhorčenia, že mu kradnú hračky ... na druhej strane sa vždy snažím v podobných situáciách nájsť jasné racionálne vysvetlenie. Takže k tomu pristupujem s pokojom, deti "vyháňame", hovorím mu, že sa mu to asi snívalo, hoci je to pre neho ešte abstraktný pojem a najdrahocennejšie autícka mu nechávam v postielke, aby si ich vedel ochrániť :D ... co v dnesnu noc zabralo :D .. lebo vacsinou mu idu po autrach xD

      Odstrániť
    2. Tak pokiaľ je plný rozhorčenia a nie strachu tak podľa imaginárne príručky z amerického neexistujúceho vydavateľstva je to O.K. A teraz fakt nežartujem, lebo ono je naozaj desivé... ale ak ho to len rozčuluje, je to svojím spôsobom v poriadku =D...
      A asi je to naozaj abstraktný pojem a asi len považuje to, čo sa mu sníva za realitu, nie? Napokon, komu sa to nestane ešte dnes? Ja som sa minule celú noc prevalovala s tým, že riešim strašný obchod a potom víťazoslávne vkladám peniaze na účet...a to som riešila celú noc - ešte som sa budila na to ako dobre to obchodujem.=D

      Odstrániť
  2. ake vydavatelstvo??? vôbec nechapem xD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. U babky keď bol malý počas tvojho výletu tiež vykrikoval "Deti deti.." Ale vyzeralo to skôr ako ´Hrám sa s detičkami, tak ich spomínam.´ Resp ja som to tak pochopila.. vidno, že ešte nie som matkou :D A pritom on chúďatko má nočné mory z nich...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. o detoch rad hovori :), ma rad ostatne deti... keby to bol tento pripad, tak to hned spoznas, vzdy s tym ma problem hned po zobudeni a vie to celkom pekne vysvetlit. a je rozhorceny xD

      Odstrániť
  4. A koho toto v škôlke nerozčuľovalo? Preto som si tam svoje hračky nebrala. Pamätám si, ako bola (u dievčat) taká mánia malej ružovej kabelky, na ktorej bol obrázok Barbie. Jedna bola v škôlke a jednu novú som mala ja - hneď prvý deň sa ma učiteľky snažili presvedčiť, že moja je tá, ktorá mala prehnutú chlopňu a vnútri prispinkovaný remienok. Až mama hrdina musela spraviť poriadok, že predsa nie je možné, aby niečo čo mi kúpila babka deň predtým bolo v takom stave.

    Škôlka je peklo. Veď ako by si sa cítila, keď sa hráš s hračkou, príde k teba malý zmrd, ktorý ťa už chvíľu sleduje a jednoducho musí chcieť to, čo máš ty a začne predvádzať pekelské divadlo.
    A ked je od teba mladší, učiteľky to ešte zahrajú na to, že ty si už predsa veľkáč oproti tomu malkáčovi-zelenáčovi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To prave peklo nas este caka :D...toto su zatial majetnicke boje na detskom ihrisu xDDD

      Odstrániť
    2. Mláďa ťa týmto môže inšpirovať k duchárskym poviedkam. :D

      Odstrániť