pondelok, 25. júla 2016

CUPCAKE S TVAROHOVO-ACAICO KRÉMOM

Niekedy sa oplatí dopriať si sladké aj trošku zdravo. A keďže som svojho času vymýšľala pre jeden web na požiadanie recept na dezert s použitím Acaica, tak mám jeden zdravý rovno po ruke. Nehovorím, že som si odpustila cukor (no keď už, tak aspoň hnedý), no s prídavkom mojej obľúbenej vitamínovej bomby mi tento cupcake vždy dobre padol, koniec koncov, aj Acai, aj tvaroh sú zdravé pochúťky a prvé chuťovo dobre dolaďuje druhé. Toľko k samochvále :D.  
Na cesto pre 12 cupcakes potrebujeme:

-          3 vajcia
-          200g zmäknutého masla
-          1 hrnček hnedého cukru
-          ½ hrnčeka mlieka
-          1 a ½ hrnčeka polohrubej múky
-          1 ČL kypriaceho prášku
-          1 vanilínový cukor
-          2 PL kakaa

Krém:
-          1 balenie mrazenej zmesy Acaico Natural
-          250g jemného tvarohu
-          1 a ½ PL práškového cukru
Ako prvé si dáme rúru predhriať na 160 stupňov a mrazené Acaico premiestnime do chladničky, aby sa rozpustilo. Vajcia rozšľaháme a pridáme maslo a hnedý cukor, spolu to potom vymiešame dopenista. Pridáme mlieko, múku, kypriaci prášok, vanilín a použijeme mixér. Mixujeme, kým zmes nie je hladká. Potom ručne primiešame kakao. Pečieme cca 18-20 minút.
Keď cupcakes vychladnú na rad prichádza príprava krému. Do jemného tvarohu primiešame práškový cukor a pridáme cca 2-3 (podľa chuti, ale zasa nie viac, aby sa s tým dobre pracovalo) polievkové lyžice Acaica Natural. Zdobíme špičkou, alebo natierame.  Po hodinke zachladenia sa cupcakes môžu konzumovať. Poprípade aj hneď, ak sa do tvarohového krému primiešajú zo dve lyžice stužovaču, ale ja osobne nie som jeho priaznivec. Takže buďte trpezliví a potom... dobrú chuť!

Nabudúce čakajte Acai-plnený muffin!

5 komentárov:

  1. Vyzerá to úžasne. Mňa vždy udivovali tieto cupcakes kreácie a prepojenie chutí. Mám otázku. V čom pečieš samotné cupcakes? V plechu na muffiny? A do toho hneď daš aj tie papierové košíčky? Asi je to pre cukrárku divná otázka :D, ale minule som rozmýšľala, že vyskúšam nejaké muffiny z ovsených vločiek, ale potom ma napadlo, že neviem, či sa to pečie v tých umelých košíčkoch či v plechu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) peciem ich v plechu na muffiny, do ktoreho si vopred dam aj papierove kosicky :-)

      Odstrániť
    2. :) tak musím nakúpiť náčinie... A inak krásne fotky, ty si fotila, či drahý?

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Náhodou, veď už aj ty si pričuchla k tomuto remeslu.. Počkaj, aby raz z Teba nebola lepšia fotografka ako on Peťo :)

      Odstrániť