pondelok, 1. augusta 2016

1.8. - haštagMOTHERMOMENT

Dnes som zažila tzv. mothermoment. Madrmoment je chvíľa, keď si len tak fungujete v ďalší všedný deň a zrazu sa stane niečo výnimočné. Mládenec sa zobudí z poobedného spánku a mrnčí. To ešte samozrejme nie je ono a ono to nie je, ani keď ho zoberiete na ruky a chlácholíte.
Môj madrmoment nastal, keď som si ho preniesla do obývačky a on celkom nečakane znova zaspal. Na mojich kolenách. Chvíľu počúval moje upokojujúce monológy a potom sa zrazu pritúlil, zatvoril oči a spal, zatiaľ čo som ho hladkala po hlave. Neopakovateľné. Nespomínam si, kedy naposledy sa mu to podarilo. On už si proste pozbiera „húkačkové autíčko“ a „zajaca-bábo“ a zamieri si do svojej postieľky sám, po väčšom, či ešte väčšom prehováraní. A teraz toto. Madrmoment! Viete, že sa snaží byť strašne samostatný, keď sa vonku odmieta držať za ruku, ale stačí jedno zlé prebudenie a predsalen svoju mamičku veľmi potrebuje! Vytesať do kameňa! Madrmoment! Tá chvíľa, keď viete, že mať dieťa bolo to najlepšie rozhodnutie, akého ste sa mohli dopustiť. A podporí ho ešte aj fakt, že po kratšom boji sa vám podarí dosiahnuť ešte aj na kávu na stolíku, ktorú ste si pripravili.
Neoceniteľný deň! 

4 komentáre:

  1. Čo viacej môže človek chcieť? (S)Pokojne spiace dieťa a kávička v ruke.=D Mmmm... teším sa aj ja na takéto momenty.=D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tak toto je ideálna kombinácia na ideálnu rodinnú idylku...Tieto momenty asi vo chvíľach neustáleho behania za akčným dieťaťom, umývania, kŕmenia, hrania sa tých istých hier - fakt musia pohladiť dušu.. Viacej kamarátok, čo sú už mamičkami mi rozprávalo o "madrmometoch" s jasom v očiach.. Inak zaujímalo by ma, ako dlho vydržal takto spinkať?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vydržal celú trištvrte hodinu xD...taký relax som už dlho nezažila xD

      Odstrániť