nedeľa, 13. novembra 2016

OUTFIT *6: Ako Vynosiť ČERVENÝ KORZET s ramienkami

Vlastním tri korzety. Ako milovník viktoriánskej módy je prirodzené, že som chcela vyskúšať aj tento doplnok... a nakoniec sa z toho stal môj najobľúbenejší kúsok z viktoriánskych doplnkov. Veľmi rada by som mala zbierku korzetov a keďže moja dobrá kamarátka tvrdí, že počet tri už tvorí zbierku, hádam som ju už úspešne započala :D. Chcela by som vám predstaviť svoj najkrajší a tiež najnovší prírastok. Červený korzet, ktorý pôsobí ako brokátový. Chvíľu som uvažovala aj nad damašekovým, ale tie majú vzory v rovnakej farbe, len v inom odtieni. Čiže tento korzet mal naznačovať ťažký brokát a presne tak „ťažko“ sa aj nosí :D.
Je mimoriadne pevný. Má 14 kovových kostíc. Vzhľadom na fakt, že korzet má aj hrubé ramienka, kostice sú dlhé, aby udržali dokonalý tvar po celej dĺžke. Čo sa týka mojich korzetov – mám jeden malý pod prsia, ktorý sťahuje iba spodnú časť tela, tesne pod rebrami, čiže hrudník je voľný pre dýchanie a druhý je aj cez prsia, avšak dá sa stiahnuť „naoko“. S týmto korzetom to nejde. Ak má vyzerať prijateľne a ramienka nemajú nevzhľadne odstávať, musí sa zašnurovať riadne a tak celkovo nepripúšťa možnosť uvoľňovania viazania na určitých miestach. Prežila som v ňom však celý deň a musím povedať, že hoci bežať k autu sa s ním nedá, pretože sa to potom skrátka nedá rozdýchať :D, je nositeľný. Na druhý deň síce rebrá bolia, ale v konkrétny deň sa dá na jeho pevnosť zvyknúť.
Korzet má dva vpredu rady háčikov a sú natoľko nahustené, že zapnúť ich je hotový boj :D.
Pre mňa je samozrejme príležitostný (nie ako ten môj najmenší, ktorý nosievam pod šaty bežne a napíšem o ňom inokedy). Dotvára outfit, ktorý nie je absolútne viktoriánsky, pretože Viktoriánka by si predsa oblečenie, ktoré je považované za „spodné“ nikdy nedala na vrch všetkého :D, ale predstavuje pre mňa „neo-viktoriánsky“ štýl, ktorý sa snažím z času na čas nosiť. Na istom festivale (Hangukon a Nipponfest 2016) som ho vynosila v tejto verzii – s výstrednou blúzou so žabó a „obyčajnou“ puzdrovou sukňou.
Objednala som si ho z anglického e-shopu – www.corsets-uk.com – odkiaľ mám aj iný korzet. Podľa mňa je to veľmi dobrá stránka, kde nájdete kvalitné korzety na mnoho spôsobov a keď už objavíte svoje číslo, nie je možné, aby vám nejaký nesadol. Okrem tzv. autentických korzetov s kovovými kosticami ponúkajú tiež s akrylovými kosticami na bežné nosenie. Tiež sa oplatí sledovať ceny a akcie, nie málo mávajú „dva za cenu jedného“ a z ponúkaného, aj keď je vtedy výber obmedzený, je stále čo si vyberať.
S červeným korzetom som mimoriadne spokojná. Momentálne je to môj najkrajší kúsok. 

10 komentárov:

  1. dievča vážne ti to pristane! fakt vyzeráš sexy!! :) a skombinovala si kúsky čo by mňa ani nenapadlo a vypálilo to veľmi dobre! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :D... Nebyť Barči, tak si to nedám. Teda táto kombinácia mi napadla ako prvá, ale až Barča ma uistila, že je ok xD

      Odstrániť
  2. S tou blúzou je to naozaj fenomenálne. Už v predstave to vyzeralo super, ale v reále celý outfit prekonal moje očakávania.=D Napokon je tam všetko, čo mám rada - nafufňané rukávy, tvarovaný pás, celková silueta... Paráda. Ale musím povedať, že si ma v sobotu naozaj prekvapila - čakala som, že po "marlenke" pôjde korzet dole, ale dala si to celý deň! =D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už keď s tým začnem, treba dobojovať :D ..ďakujem, ako vieš, ja by som tie rukávy zúžila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten korzet je krásny a robí super postavu! :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, áno, je najviac tvarujuci z tých,čo mám :-)

      Odstrániť
  5. WOW! Mne sa korzety veľmi páčia a obdivujem baby, čo majú odvahu dať si ich aj na verejnosť, pretože uznajme , je to trošku extravagantný kúsok, ktorý sa už tak často na ženách nevidí. Ale ja to veľmi oceňujem a tento korzet je naozaj krásny, páči sa mi ako si to skombinovala hlavne s tou sukňou, taká kombinácia by mi naozaj nenapadla. Si v tom kočka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, je to výstredné, ale sú akcie (ako bol napr.aj tento festival), kde sa aj takto stratíš. :D

      Odstrániť
  6. Vyzerá to super, ale hneď čo mi napadne po tom ako super to vyzerá je: "au! to musí bolieť."

    OdpovedaťOdstrániť