pondelok, 16. januára 2017

16.1. - Chcem FUP!

Mama leží polomŕtva krížom cez pohovku (tatino konečne prišiel z práce, tak si môže dovoliť kašľať na všetko), keď príde 3ročný muž a postaví sa jej rovno k hlave.
„Mama, mama, mama! Ja chcem fup!“
„...čo chceš?“
„Fup!“
„... fup?“
„FUP! Chcem FUP!“
„Čo to znamená FUP?!“
„No FUP!! FUP!!!! CHCEM FUP!!“
„Nerozumiem ti ani trt, Teuško.“ *unavený povzdych
„Mama ja chcem fup!... chcem bubli! Chcem fup-bubli... bubli ... bubli-fup!“
„............... Bublifuk?“
„Áno.“ (ktoré znie ako „amo“) „Chcem bubli-fup.“
No a potom sa z toho vymotaj :D. 

4 komentáre:

  1. Jeeeežíš. Pripomeň mi ten bublifuk potom niekedy!=D Ale z vlastnej skúsenosti ho odporúčam ukázať mládencovi až v lete, keď budete vonku. Pretože tento robí mrte veľa bublín a ako veľa ázijských plastových hračiek, netesní 100 percentne, takže niekedy sa stane, že máš z toho mokré ruky... ale tak keď bublifukuješ vonku, kde je na to priestor, je to o.k. =D Len teda ak nechcete mať lepkavý nábytok od jarovej vody.... odporúčam vonku =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neskoro,už s jedným behá po obývačke:D...tatino priniesol z práce:D

      Odstrániť
  2. :D :D ach jaj, keď si spomeniem na svoje detstvo, tiež som si s bublifukom užila zábavy, hlavne keď som fúkala vonku z balkóna a dole moje bublinky niekto chytal (alebo sa o to aspoň snažil :D). Horšia bola tá obývačka a moje prípadné vyliatie celého obsahu na koberec xD
    Ale pobavilo :)))

    OdpovedaťOdstrániť