piatok, 17. marca 2017

OUTFIT *8: Šaty skoro PRE GOTIČKU

Jerome Klapka Jerome vyhlásil, že: „My, muži, potrebujeme k svojmu blahu ženy a ženy zasa krásne šaty.“ Nuž som si v jeden smutný deň spomenula, že ešte od Vianoc mám kdesi zastrčenú obálku s príspevkom na nové šaty a hneď som mala pekný deň :D. Veď verili by ste tomu, že na H&M stránke nájdem takéto krásne dlhé šaty? Je asi jasné, prečo som si ich objednala. Jednak milujem dlhé šaty a sukne – a na druhej strane – no povedzte, že nevyzerajú tak akoby viktoriánsky! Len si zoberte ten stojačikový golier, tú krajku... ale tiež čiernu farbu. Stále ma láka nosiť ich s čiernym svetrom, pretože sa mi chce podporovať ich temnota. Otázne je, kam ich nosiť.
Podľa môjho názoru, bez svetra vyzerajú celkom elegantne, aj keď zasa nie prehnane elegantne :D, nedala by som si ich na operu, ale do divadla s tmavými lodičkami pokojne áno.
Na druhej strane so svetrom a členovými čižmičkami si ich vynosím hocikde (zatiaľ mali premiéru v kaviarni). Sú však trochu výstredné, to je jasné. Čo ma však prekvapilo, keď som ich teda obliekla, že idem na kávu a koláčik bolo toto:
Dojem, že vyzerám takmer až goticky. To, že sú to tak trochu šaty ako pre gotičky sa však tiež chystám využiť. Určite, keď sa niekedy vyberiem von na nejakú večernú akciu, teda si budem môcť dovoliť aj prehnanejší make-up, mienim k nim nosiť doslova dramatické pery. V tom mi pomôže môj nový objav od kórejskej značky Etude House zo série DearDarlingTint. Objavila som odtieň „vampire red“ a som do neho zbláznená. Tieto lesky majú vytvoriť iba jemný odtieň na perách, aby vo všedný deň neboli bezfarebné, ale po každej vrstve okamžite zasychajú a keď je potrebné mať plnohodnotný rúž, postupným pridávaním docielite aj plnú verziu. Z tej som unesená. Odporúčam inak Tint nanášať na nabalzamované pery, aj tak drží a vyzerá to lepšie.
Aby som svoj príspevok zhrnula, pre mňa sú H&M šaty zaujímavé z viacerých dôvodov. Znamenajú pre mňa viktoránsky šmrncnuté dlhé šaty, ale tiež poslúžia pre dramatický, ba priam gotický look na večer.
golierik detail:)




Zdroj citátu:

6 komentárov:

  1. Ta první fotka je hodně povedená! Asi bych si nikdy takové šaty nekoupila, protože bych je neuměla nosit :) Ale ty to očividně budeš umět :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-), asi áno, už dávno som prestala riešiť konvenčné šaty:D

      Odstrániť
  2. Paci sa mi ze si odvaznejsia v obleceni to je super ;) inspirujes ma ;) uz pozeram po h&m 😃😃😃😃

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) som rada. Podľa mňa h&m ma na webe lepšie veci ako v predajni :-)

      Odstrániť
  3. Šaty sú také Polyovské :) Vyzeráš v nich skvelo. Ja by som si niečo takéto na seba nedala, lebo som až príliš konvenčná, ale v dobrom obdivujem každého čo sa prezentuje svojím zjavom odlišne. Páči sa mi to. Inak žeby outfit na rodinnú svadbu čo nás čaká??? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D čierne šaty... buď horko, asi pôjdem skôr v plavkách:D

      Odstrániť