streda 24. mája 2017

23.5. - Informovaný Rodič...

Ideme zo škôlky a mláďaťu sa zrazu naťahuje sviečka z nosa. Tak si hovorím – hm, čo mi prechladol? Alebo je to len dôsledok toho ako sa naháňa po dvore a nestíha dýchať, tak sa mu upcháva nos. Pretože sme ho s drahým už odhalili. Zabúda dýchať, keď lieta. Ale to je na dlho... No hovorím si, mám už veľkého rozumného mladého muža, objasní mi situáciu.
„Teuško, tiekol ti v škôlke soplík?“
Najprv klasická ignorancia, potom neochotné:
„... Áno.“
„Veľa?“
„Áno.“
„Tiekol ti v škôlke veľa alebo málo?“
„Áno.“
„Áno čo...! Tiekol ti ten soplík veľa alebo málo?“
„Aha, aký Megaaaaaaan....“ – rozžiaria sa mu oči, keď zbadá svoj obľúbený typ auta.
Je to praktický vodič, ktorý má rád pohodlné veľké rodinné autá s bohatým úložným priestorom.
„Tak veľa alebo málo???!!!“ – môj hlas sa začína chvieť.
„Málo.“
„Soplík?“
„Tiekol málo.“
„Musela ti ho pani učiteľka utierať?“
„Áno.“
Ja sklamane: „Ach...takže tiekol.“
„Nie.“
„Netiekol?!“
„Nie.“
Chvíľu sa spamätám a kráčame ticho. Po minúte sa však znova prejavím ako nepoučiteľný rodič, ktorému je prednejšie nezmyselné drankanie informáciií ako vlastný pokoj v duši a skúšam to znova.
„A kašľal si?“
„Áno.“
„Veľa alebo málo?“
„Veľa...“
„Takže veľa...?“
„Nie, málo.“
???
„KAŠLAL SI?“
...
„Nie.... Aha, Megaaaaan. Vidíš ho?“
Ja to mám na háku! Doma dostane vitamín a bude ako bude!

4 komentáre:

  1. No čo bude rozoberať nejaký sopeľ, keď vidí taký super Megan! :D
    On sa inak vyzná tak skoro v značkách áut?? o.O

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veru áno :-) vyzná sa dokonca v rôznych typoch niektorých značiek...a renault megan je jeho topka:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 😄😄taka klasicka rozprava, ako na hodine, ked sa deti nieco pytam 😄

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ajaj, práca s deťmi...to by som nezvládla ;D

    OdpovedaťOdstrániť